poniedziałek, 29 stycznia 2018

Testowanie u Chagi - Belle&Boo - Build a Snowman

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym hafcikiem z serii Belle&Boo.
Tym razem wzór nie pochodzi z gazetki, lecz jest dziełem naszej blogowej koleżanki, Chagi z bloga Pasje Odnalezione. Po raz pierwszy udało mi się zostać testerką wzoru (mam nadzieję, że nie ostatni) i muszę powiedzieć, że było to niezmiernie miłe i przyjemne doświadczenie.

Kto Chagę zna, ten wie, że jej schematy są dopracowane w najmniejszych szczegółach, więc haftując można być pewnym świetnego efektu.

Moja wersja powstała na Belfaście w kropeczki w kolorze naturalnym. Haftowałam zgodnie podaną rozpiską bez żadnych modyfikacji. No może poza jedną malutką, mianowicie autorka sugerowała doszycie koralików przy czapce bałwanka, jednak niestety nie znalazłam odpowiednich więc postanowiłam zrobić zamiast nich french knoty.


 Fotograf ze mnie marny, ale człowiek uczy się całe życie, więc może kiedyś się podszkolę :D






Na koniec troszkę danych technicznych:
  • schemat autorstwa Chagi z bloga Pasje Odnalezione
  • materiał: len Belfast Petit Point 32ct, kolor naturalny 5379
  • mulina: DMC
  • ilość kolorów: 18
  • haft wykonany dwiema nitkami muliny
  • kontury wykonane jedną nitką muliny

Takie hafciki to czysta przyjemność, tym bardziej, że jak pewnie zauważyliście uwielbiam wszystko co związane z Belle&Boo , no i też z uwagi na to, że Chaga to mistrzyni w projektowaniu wzorów :)

Chylę czoła i pięknie dziękuję za możliwość testowania tego uroczego schematu :)

Oj byłoby cudownie, gdyby Chaga zdecydowała się opracować jeszcze więcej wzorów tej uroczej parki :))

***
Zapraszam również na zapisy do mojego Candy :)

20 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś! Bardzo podoba mi się Twoja wersja haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, na tym lnie w kropeczki wygląda szczególnie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki obrazeczek wyszedł:) Kto wie,pewnie jeszcze coś powstanie z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Que bonito!! Me gusta esa tela de lunares, besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Bardzo ładnie wygląda na tym kolorze materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie bym tego haftu nie widziała podoba mi się bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik. A materiał pasuje jak ulał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci wyszło! Wyszywałyśmy na tym samym materiale;) I powiedź mi jakim cudem udało Ci się zrobić takie piękne duże french knoty?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zajrzałam do Ciebie na bloga :) Świetnie wyszła Twoja wersja :) French knoty robię rzadko i w sumie to nie wiem nawet czy umiem je robić xD owijam nitkę 4 razy i takie mi wychodzą, jedynie przy czapce bałwanka musiałam pokombinować i ostatecznie zrobiłam te dwa czerwone podwójną nitką więc są nieco większe :)

      Usuń
  9. Ślicznie prezentuje się Twoja wersja haftu!
    Też uwielbiam Belle&Boo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, przesłodki obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest ten wzór...Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem - przez Candy:) Jeśli pozwolisz to zagoszczę tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń