poniedziałek, 22 stycznia 2018

"Dookoła świata z Krzyżykowym Szaleństwem" - Styczeń i Francja :)

Kwiatowy rok dobiegł końca i choć co miesiąc dzielnie haftowałam zadanego kwiatuszka to jednak jak już kiedyś pisałam, kwiaty to nie moja bajka...

W tym roku Kasia zaproponowała zabawę Dookoła świata, więc co miesiąc będziemy haftować prace związane z zadanym krajem.
Na styczeń Kasia zaproponowała Francję :)

Z czym kojarzy się Francja? Mnie jak pewnie większości z Was oczywiście z Paryżem i Wieżą Eiffla :)
 
Poszperałam więc po Internecie celem znalezienia jakiejś "fajnej" wieżyczki i tak oto natrafiłam na całą broszurkę poświęconą Paryżowi. Wybrałam z niej uroczy wzorek turystki stojącej na moście i pstrykającej zdjęcie Wieży Eiffla:



Słówko "notes" nie jest wyhaftowane przypadkowo, bo gdy tylko postawiłam ostatni krzyżyk to wiedziałam już, że moja paryska turystka wyląduje na notesie.
Pierwszy raz robiłam taki notesik i pomimo niedociągnięć jestem z niego zadowolona :)
Wyszło tak:


Tutaj jeszcze okładka broszurki:
Autorką wzorków jest oczywiście Veronique Enginger.
Broszurka ma tylko kilka stron, ale muszę przyznać, że praktycznie wszystkie wzorki mnie zachwyciły :)
Już nie mogę się doczekać kolejnego tematu na luty, ciekawe co też Kasia wymyśli :)

To tyle na dziś.
Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Śliczny haft! Wzory V. Enginger są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Veronique rządzi :) Pięknie wyszyłaś i zagospodarowałaś hafcik. Zaczynam mieć smaka, na takie oprawione notesy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, wszystkie zachwycające! Piękny wzorek znalazłaś i świetny notesik wyszedł.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, piękne, piękne! Oby notes Ci służył i niech będzie wróżbą, że też tak Paryż sfotografujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie oprawiony notes z uroczym hafcikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwą perełkę wyszperałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik i bardzo ciekawa broszurka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes wygląda fantastycznie! Pomysł na wykorzystanie haftu miałaś pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, notes fantastyczny! A wzorki z tej broszury obłędne, też bym nie umiała się zdecydować na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała okładka i hafcik zachwycający:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna notesowa okładka, idealnie dopasowana! Przepiękny wzór wybrałaś! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny hafcik wybrałaś a ten notes ubrany w niego-bajka:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft przepiękny, a okładka urocza. Żadnych niedociągnięć nie widać, wszystko jest idealne. Ogromnie mi się całość podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że trafiłyśmy na tę samą broszurkę - ja wybrałam kulę a Twoja paryżanka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń