niedziela, 18 września 2016

UFOka czas wykończyć :D

Tak, tak najwyższy czas. SAL wiosenno-letni dawno już odszedł w zapomnienie, a u mnie oczywiście na kilku obrazkach się skończyło i hafcik poszedł w kąt...

A szkoda go bardzo bo jest taki mój, taki śliczny i kolorowy - taki jak lubię :D

Tak ma wyglądać jak go ukończę:


Dziecina moja ostatnio wymagająca się zrobiła, a że na głowie remont, rychła przeprowadzka, plany organizacyjne chrzcin to na odskocznie zachciało mi się czegoś małego. Wiem, nie podobne to do mnie zupełnie, bo ja z tych kochających kolosy, ale jak to mówią "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma". Kolosy już dawno popakowane w pudełka czekają na przeprowadzkę i lepsze czasy.

Postanowiłam więc wykończyć mojego ufoka, zanim on wykończy mnie :D

Ostatnio (dawno temu i nie prawda), haftowanie stanęło na takim etapie:


A tak prezentują się pierwsze postępy po mega, super, hiper długiej przerwie:


I jeszcze zbliżenie na fragmencik, który udało mi się wyhaftować:



Powolutku idę do przodu.
Kolejna relacja pewnie będzie znów z frontu SALowego :P

A tymczasem...Dobranoc (każda chwila snu jest teraz na wagę złota) :D

***

Niezmiernie mi milutko, że spodobała wam się moja dzidzia, i ta prawdziwa, która niebawem skończy 3 miesiące i ta wyhaftowana :) Dziękuję wam za każde zostawione tutaj u mnie słowo :)
 

13 komentarzy:

  1. Fajny obrazek i już niewiele zostało do końca, wiec szybko (jak dzidzia pozwoli) skończysz:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten obrazek, mam go w planach ;) Tutaj jest o tyle fajnie, że robiąc poszczególne fragmenty od razu widzisz postęp :) Pomału, ale do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak to duży plus, postępy widać niemal błyskawicznie :)

      Usuń
  3. Ten obrazek od samego początku mi się podoba. Warto by było go skończyć, za co trzymam mocno kciuki.
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że do końca roku się z nim uporam, bo głowa pełna pomysłów, tylko czasu brak... :)

      Usuń
  4. Jest piękny! Co za kolorki wiosenne :) Trzymam kciuki za wykończenie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Precioso!!!! me encanta el diseño, besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba kolorystyka i forma tej pracy. Będzie świetna jak zakończysz zmagania z nią. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten haft niezmiennie mnie zachwyca! Oby szybko został ukończony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu można napisać - jest rewelacyjny wzorek, ja również Trzymam kciuki!, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też ten obrazek czeka na skończenie. Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki żeby u Ciebie też niedługo ostatni SALowy krzyżyk zagościł na kanwie :)

      Usuń