niedziela, 12 maja 2019

Ślubnie po raz drugi :)

Ostatnio skusiłam się na zakup nowej kolekcji Laserowe Love, "Coral Romance" i długo nie miałam na nią pomysłu. Wydawała mi się nieco zbyt krzykliwa i żywiołowa, jak na temat ślubny, bo ja raczej preferuję nieco bardziej pastelowe barwy.

Przeleżała jakiś miesiąc w szufladzie i wczoraj postanowiłam się z nią w końcu zmierzyć.
Wykleiłam z niej takie dwie karteczki:








Jako że kartki są dość "wypukłe" ze względu na papierowe kwiaty oraz wycinane elementy, dorobiłam do nich białe pudełeczka z okienkiem.




Nieskromnie powiem, że bardzo mi się obie podobają, a Wy co sądzicie? :)

***

Karteczki zgłaszam na wyzwania:

na blogu AltairArt - "Na motylich skrzydłach"

na blogu Scrapandme - "Majowy ogród"


na blogu Miszmasz Papierowy - "Dowolna praca z tekturką"




15 komentarzy:

  1. Piękne kartki, bardzo romantyczne - pasują do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Que tarjeta más bonita y romántica!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczna praca, świetnie wyszła :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka! Mało kto już stosuje maszynowe przeszycia, a to sztuka je prosto wykonać. Dziękuję za udział w miszmaszoywm wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! :) dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Altair Art! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak urocza praca. dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Romantycznie wyszło, dziękuje za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, pozdrawiam DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, bardzo romantycznie! Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie i kolorowo :D Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndme:)

    OdpowiedzUsuń