niedziela, 28 kwietnia 2019

Exploding box w bieli :)

Pozostając w temacie komunijnym, pokażę Wam jeszcze jedną pracę, którą ostatnio wykonałam. Jest to exploding box, czyli fajna, ciekawa alternatywa dla zwykłej kartki okolicznościowej :)

Mój box powstał jak Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, a do jego wykonania użyłam papierów od Craft o'clock, idealnie wpasowujących się w klimat komunijny, któe uzupełniłam koronkowym beżowym arkuszem od Laserove Love i powstało takie pudełeczko:


Wieczko okleiłam wytłoczonym we wzorki białym papierem, a środek ozdobiłam tekturkami oraz kwiatami. Pod hostią umieściłam kwadratowe mini - pudełeczko na banknoty :)



Co sądzicie o takiej wersji kartki na komunię? To ciekawy pomysł, czy jednak wolicie tradycyjne formy?

***

Mój box zgłaszam na wyzwanie:

na blogu AltairArt - "Dzień inny niż wszystkie"


na blogu Miszmasz Papierowy - "Dowolna praca z tekturką"


na blogu ScrapAndMe - "Kwadraty" 
(kwadratowe mini-pudełeczko, i samam forma sześcianu chyba się kwalifikują ;)



***

Buziaki w tą pochmurną pogodę :) :*


9 komentarzy:

  1. śliczny box Madziu. Pozdrawim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny box! :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w kwietniowym wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały, bardzo elegancki :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń