czwartek, 19 lipca 2018

Exploding box na ślub :)

Witajcie po dłuuuugaśnej przerwie!

Mój blog zarósł pajęczyną, oj nieładnie.
Ale wiecie...
....wakacje....

Jakoś zimą chyba jest więcej chęci na blogowanie, bo zimowa aura lepiej sprzyja twórczemu działaniu - przynajmniej w moim przypadku :P

Na szczęście jestem i zamierzam zostać na dłużej :D

Dzisiaj pomęczę was jeszcze papierkowo, ale mam przygotowaną jedną krzyżykową pracę do pokazania więc w niedługim czasie pojawi się kolejny post ;)

***

Dziś zaprezentuję wam boxik, który powstał kilka dni temu. Pudełeczko oczywiście z przeznaczeniem na prezent dla Pary Młodej :)

Tym razem postawiłam na delikatność, więc kolorystyka stonowana i jasna - beż i biel. Żeby jednak nie było zbyt nudno, ożywiłam całość kwiatami w różnych odcieniach różu





Do wykonania box'a użyłam białej bazy do exploding boxu oraz półperełek.


13 komentarzy:

  1. Śliczny, bardzo delikatny a zarazem elegancki box :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny box !
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)
    Kasia z DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. subtelna delikatność - - dziekuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :) Ki

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu piękna ślubna niespodzianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTY MOLY

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki i subtelny box :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo estetyczny i elegancki ten box :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :) Pozdrawiam, Scrapelka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny box, dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna praca :-)

    OdpowiedzUsuń