sobota, 17 marca 2018

Wymianka "Gra w Kolory" :)

W lutym zapisałam się na wymiankę zorganizowaną przez Madzię z bloga Pasje Magos

Wymianka nosiła nazwę "Gra w Kolory" i każda biorąca udział osoba miała określić w jakim kolorze paczuszkę chce otrzymać.

Ja postawiłam na kolor niebieski, a moją wymiankową parą okazała się Asia z bloga Haftowane historie Jasiowej mamy.

Listonosz przyniósł mi spore pudełko, po otwarciu którego muszę powiedzieć, że kopara mi opadła... :D


 Moim oczom ukazało się takie oto cudo:


Absolutnie rewelacyjny album, pięknie i starannie wykonany dla mnie przez Asię (wybaczcie ilość zdjęć, ale nie mogłam się oprzeć):






Dopieszczony w każdym calu - Asiu jestem po prostu zachwycona! :)


W paczuszce nie zabrakło również ślicznej karteczki:


oraz przydasi i słodkości w kolorze niebieskim:


Asiu, sprawiłaś mi swoją paczuszką masę radości, z całego serducha dziękuję :)

***

Ja z kolei przygotowałam paczuszkę dla Ani



Ania wybrała kolor zielony. W paczuszce znalazł się oczywiście haftowany notes, zestaw do wyhaftowania etykietek na prezenty, pistacjowa Aida 18ct, mulinki, perełki samoprzylepne, tasiemki, papierki oraz jedno z życzeń Ani czyli materiał inny niż kanwa - w tym przypadku bawełna w zielone sowy oraz kawka, czekoladka i herbatka :)

No i zapomniałabym o karteczce:


To tyle na dziś, uściski :)


15 komentarzy:

  1. Rewelacyjna wymianka! Same wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty sobie przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymianka! i piękne prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podarunki, ciesze się, ze jesteś zadowolona :)
    Dziękuję za udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album otrzymalas. W ogóle bardzo fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne upominki obie przygotowałyście. Udana wymianka. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, cieszę się bardzo że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zazdroszczę Ani tego notesu. Zachorowałam po prostu na oprawiony w haft notes. Zresztą Ty też zostałaś niebanalnie obdarowana. Super zabawa, wiele radości sobie sprawiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się obdarowałyście :)Zarówno album jak i notes fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałaś, ale i przygotowałaś cudowne rzeczy! Notes z dziewczynką miodzio! A myszka na karteczce mnie rozczuliła.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe paczuszki przygotowałyście!
    Album naprawdę zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń