piątek, 25 sierpnia 2017

Lodowe podkładki :)

Zamarzyły mi się takowe już dawno temu, a że mama zgodziła się pożyczyć mi maszynę do szycia to nadarzyła się świetna okazja, żeby to moje "zamarzenie" zrealizować.

Nie jestem z nich do końca zadowolona, bo wyszły mniejsze niż planowałam no i szycie też pozostawia wiele do życzenia, ale jak to mówią pierwsze koty za płoty :)

Oto one, wszystkie razem i każda z osobna:









Wzorki znalazłam w sierpniowym numerze The World of Cross Stitching i wiedziałam od razu, że będą idealnie pasować na podkładki. Na ich wyhaftowaniem zeszło mi sporo czasu, ale z samych haftów jestem zadowolona :)




***

W tym miesiącu planuję jeszcze wyhaftować margaretkę z zadania sierpniowego u Kasi, a resztę czasu poświęcę na postępy w World Travel Bookshelf (oj zachorowałam na ten haft poważnie :D )
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne podkładki i świetnie pasują do nich te deserki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne:)zawsze podziwiam osoby zajmujące się haftem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Fajnie kolor materiału zgrywa się z hafcikami. A same motywy słodkich lodów idealnie wpasowały się w przeznaczenie podkładek:) Podoba mi się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne hafciki. Czy mogę poprosić o wzorki lodowych pucharków?? renis25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafty i ciekawe ich zagospodarowanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty i ciekawe ich zagospodarowanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No super wyszły ☺ P.S. Uwaga bo szycie wciąga 😆

    OdpowiedzUsuń