niedziela, 29 kwietnia 2018

"Dookoła Świata z Krzyżykowym Szaleństwem" - Kwiecień i Japonia

Czas ostatnio dosłownie przecieka mi przez palce i mam wrażenie, że są tylko dwa dni w tygodniu poniedziałek i piątek. Piękna pogoda też nie specjalnie sprzyja krzyżykowaniu, ale po trochu coś tam sobie dłubię.

W ramach tego właśnie dłubania powstała poduszeczka igielnik na wyzwanie kwietniowe w zabawie Dookoła Świata. Nie było łatwo znaleźć jakiś nieduży hafcik kojarzący się z Japonią, który przypadłby mi do gustu. W końcu natknęłam się na fajny wzorek Pagody, czyli świątyni buddyjskiej. Takie świątynie można spotkać na terenie Dalekiego Wschodu, m. in w Japonii, Korei czy też w Chinach. Pagoda służy do przechowywania relikwii i stanowi jeden z budynków znajdujących się w zespole klasztoru buddyjskiego. A tak wygląda moja wersja:




Życzę wam udanej majówki! :)

12 komentarzy:

  1. Fajny igielnik, ładnie go wykończyłaś tym szlaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wykonczona! :) super hafcik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik :) Podoba mi się jak go zagospodarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna pagoda!
    Niezwykłego uroku dodaje ten delikatny ścieg, którym wykończyłaś igielnik.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Autokorekta pozamieniała mi słowa i musiałam post usnąć.
    Wzorek piękny, ale szlaczek to przysłowiowa wisienka na igielniku.

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely hafcik :) I like how to manage it :)

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń