czwartek, 12 kwietnia 2018

Tajemniczy SAL Witaj Wiosno - odsłona 6

Witam was słonecznie :)

Pogoda piękna, nic tylko spacerować :) Pomiędzy jednym spacerkiem, a drugim powstała sobie kolejna szósta już część Tajemniczego SALu u Asi:


I tu przyznam się Wam, że mam już pewien pomysł co haftujemy :D Ale skoro Asia prosiła, żeby mimo wszystko nie zdradzać tej słodkiej tajemnicy, tak też uczynię :D

Jestem bardzo ciekawa drugiej połowy haftu, bo zapewne pojawią się pozostałe kolory tym razem trochę bardziej wiosenne. Już się nie mogę doczekać!

***

Muszę wam jeszcze pokazać co przyfrunęło do mnie kilka dni temu od Edytki  :)
Całe morze scrapków!
Mnóstwo listeczków, motylków, serwetek, wzorków komunijnych i dziecięcych, a także wiele, wiele innych :)


Jestem przeszczęśliwa, teraz mogę śmiało zaczynać moją scrapową przygodę :)
Edytko, z całego serca dziękuję!

9 komentarzy:

  1. Oj kolory są cudne, pięknie się zapowiada..... ale co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się domyślam, co to ogólnie będzie, ale nie mogę się doczekać, jak będzie wyglądać w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 😊
    Jak dla mnie to zaczyna wyglądać na zimową klepsydrę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik fajnie się zapowiada, a prezencik jest super:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już podejrzewam co ti jest :) nici z mojego jeziorka :)

    OdpowiedzUsuń