czwartek, 26 kwietnia 2018

Tajemniczy SAL Witaj Wiosno - odsłona 8

Witajcie!

Monotematycznie się u mnie zrobiło, ale niestety to za sprawą zepsutego laptopa...Wszystkie zdjęcia, program do ich obróbki i inne pliki niestety trafił szlag... Do naprawy nie dałam, bo nie wiem czy ten złom to w ogóle opłaca się naprawiać, a w maju i tak będę kupować nowy sprzęt....tyle, że żal troszkę zdjęć...no nic zobaczymy może do naprawy zaniosę. Jestem też do tyłu jeśli chodzi o wasze blogi, ale mam nadzieję to nadrobić przez weekend majowy :)

Póki co wrzucam kolejne postępy w SALu u Asi:


Chatka i choinka są cudne! Nie ma to jak magia kreseczek :D Ciekawość mnie zżera co też jest na górze klepsydry :)

14 komentarzy:

  1. Ha ha ha! Też właśnie pisałam w poście, że zastanawiam się nad czubkiem klepsydry :D

    Zepsutego laptopa i straty zdjęć współczuję :( U mnie ostatnio podobnie - zepsuł się dysk twardy :( Ostatecznie komputer udało się postawić na nogi, ale wszystkie zdjęcia z ostatnich 4 lat poszły w kosmos :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz Haniu, a ja jeszcze nie zdążyłam do Ciebie zajrzeć :D Kurczę to wielka szkoda, że nie udało się odzyskać zdjęć...:( Boję się, że u mnie może być podobnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek będzie 😉 mój laptop zepsuł się kilka miesięcy temu. Nigdy nie trzymałam zdjęć na komputerze bo bałam się że je stracę. Pendrive bezpieczniejszy jest. Za to kilka ważnych plików poszło w kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft coraz konkretniejszy i piękniejszy. Finał będzie pewnie zaskakujący. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj gdybys mieszkala niedaleko to moze udaloby mi sie zagladnac, co z Twoim komoyterem, lubie rozkrecac elektronike :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na komputerach się nie znam, mam nadzieję, że da się uratować zdjęcia. Haft jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się wjasnia zagadka, ale czekam z niecierpliwością na finał ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję awarii kompa. A hafcik świetny. Też jestem ciekawa co dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe a ja wiem co na górze będzie, ale nie powiem :D Ciekawość i napięcie mu towarzyszące, to w takich SAL-ach podstawa. Lubię wzory tej projektantki, niejeden już wyhaftowałam, ale ten konkretny powalił mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klepsydra coraz wyższa, pełniejsza, niedługo pewnie rozkwitnie wiosną, a może i lato nam pokaże?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I do not know computers, I hope you can save your photos. the embroidery is great :)

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń