niedziela, 8 kwietnia 2018

Króliczkowa kosmetyczka :)

Witam wieczorową porą,

Dziś na tapecie kosmetyczka, która powstała już jakiś czas temu. Nie jest to jednak taka typowa kosmetyczka na przybory do make-upu.

Nie wiem czy jeszcze pamiętacie mojego pierwszego króliczka od Svetlany, wyhaftowanego w 2016 roku (pisałam o nim tutaj) Nie miałam wtedy pomysłu jak go zagospodarować, a nie chciałam robić poduszki, ani dawać go do ramki więc sobie tak grzecznie przeleżał 2 lata, aż wpadł mi do głowy pewien pomysł :)

Otóż odkąd rączki mojego Szkraba wędrują wszędzie gdzie się da, moje hafty "w trakcie pracy" nie mogą spać spokojnie... :D

Postanowiłam więc zrobić sobie kosmetyczkę - etui na moje hafciarskie przydasie, które akurat są w użyciu, tak żeby małe ciekawskie rączki nie miały możliwości się nimi pobawić "po swojemu"...

Do jej uszycia wykorzystałam kursik znaleziony na blogu ZróbToSama. Poszło szybko, łatwo i przyjemnie :)


Choć troszkę krzywo mi się naszył króliczek, ale chyba nie jest najgorzej...jak to mówią "pierwsze koty za płoty"  :P


Środek uszyłam z szarej bawełny w sympatyczne sówki i dodałam małą kieszonkę na nożyczki.



I na koniec jeszcze kosmetyczka w użyciu z fragmentem hafciku, który powstaje w tak zwanym "międzyczasie" i ma już konkretne przeznaczenie, ale o tym napiszę jak już hafcik będzie gotowy :)


Teraz już mogę być spokojna o moje niteczki, igły, nożyczki i hafciki. 
W przyszłości na pewno powstaną kolejne kosmetyczki :)

A wam jak się podoba?

16 komentarzy:

  1. Urocza i na pewno bardzo praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł! Aż Ci zazdroszczę takiego hafciarskiego przybornika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! gratulacje za tak pięknie wykorzystany haft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Świetny pomysł na hafciarski przybornik.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna ;) zazdroszczę Ci tej "kosmetyczki" chętnie bym taką przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super pomysł miałaś. Kosmetyczka cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wykorzystałaś haft - kosmetyczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie sobie poradziłaś - kosmetyczna śliczna i jakże praktyczna a królisia naprawdę urocza! Aż nie można oczu od niej oderwać:) No i ten niebieski odcień materiału - wpada w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczka superowa, ale haft jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł! Aż Ci zazdroszczę takiego hafciarskiego przybornika :)
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kolory są cudne, pięknie się zapowiada..... ale co?

    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kosmetyczka, doskonały pomysł na tego uroczego króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta kosmetyczka dla hafcików, no i ten króliś wspaniale na niej wygląda. Doskonała robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyczka perfekcyjnie uszyta!
    A króliczek jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń