czwartek, 5 kwietnia 2018

Tajemniczy SAL Witaj Wiosno - odsłona 5

Czas na odsłonę 5 w Tajemniczym SALu u Asi. Powoli dochodzą nowe kolorki, co ogromnie mnie cieszy i chyba te kolorki odgoniły w końcu zimę, bo za oknem zrobiło się całkiem przyjemnie i wiosennie :) Aż chce się spacerować bez końca :)


Moja pierwsza myśl po wyhaftowaniu tego fragmentu to "dwie butelki" i może z tych butelek będą tryskać kwiaty albo coś takiego :D

No nie mam pojęcia xD Czekam niecierpliwie na kolejną część, i coś czuję, że chyba do końca nie będę wiedziała co to jest xD



8 komentarzy:

  1. Piąta odsłona i dalej nic nie wiadomo. Świetny ten SAL :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny SAL! Takiego, co by tak trzymał w napięciu przez tyle odsłon, jeszcze nie widziałam.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jakiś pomysł mam, ciekawe czy trafiony, się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz fajniej wygląda ten hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem inne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam podglądać kolejne odsłony tego SALowego hafciku! Zabawa jest świetna, gdyż tak dużo odsłon a nadal nie wiadomo co dokładnie kryje wzór, chociaż mam już pewne podejrzenia - ale za każdym razem okazują się nietrafione:D
    Na razie jest iście zimowo, ale patrząc na paletę kolorów, teraz powinno się zazielenić;-)
    Czekam z niecierpliwością na kolejny fragment:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piąta odsłona i dalej nic nie wiadomo. Świetny ten SAL :D

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń