czwartek, 3 maja 2018

Tajemniczy SAL "Witaj Wiosno" - odsłona 9

Ufff, zdążyłam...w ostatniej chwili...i to dosłownie, bo przed chwilą postawiłam ostatnie krzyżyki (choć brakuje jeszcze białych backstitchy i french knotów). Bałam się, że się nie wyrobię, ale na szczęście się udało. Oto moja wersja fragmentu nr 9:


Do końca już tylko 3 odsłony...szkoda, bo zabawa wyśmienita :D

Dobrej nocki :)

P.S. Z uwagi na pojawiający się masowo ostatnio spam (dziwaczne komentarze z linkami do innych stron) jestem zmuszona na jakiś czas włączyć moderację komentarzy.

9 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek się wyłania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten hafcik. Tez mam ostatnio problemy ze spamowymi komentarzami :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mi sie fajnie z Wami haftuje! cos pomysle... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że zdążyłaś :)

    Też się zastanawiam nad włączenie moderacji bo te spamerskie komentarze już mnie mocno wkurzają :/

    OdpowiedzUsuń