piątek, 9 marca 2018

Wyniki Candy na Dzień Kobiet :)

Witajcie Kobietki!

Wprawdzie to wczoraj było nasze święto i to wczoraj miały się pojawić wyniki candy, no ale... ostatnie dni miałam dość intensywne i czasu brakowało na wszystko, a późnym wieczorem zamiast pisać posta, odpłynęłam totalnie gdy tylko moja głowa zaliczyła bliskie spotkanie 3 stopnia z poduszką :P Mam nadzieję, że mi wybaczycie :D

Nie przedłużając, pokazuję przebieg losowania, w którym dzielnie pomagał mi mój synek:




Oj nawet nie wiecie jak ciężko było zabrać mu tą wylosowaną karteczkę, bo uciekał dość sprawnie i szybko, ale na szczęście udało mi się go dogonić i ocalić wynik losowania :D

Sebastiankowe rączki wylosowały:


Gratuluję i poproszę o adres do wysyłki :)

Serdecznie dziękuję wszystkim za udział :)


15 komentarzy: