czwartek, 22 marca 2018

Tajemniczy SAL Witaj Wiosno - odsłona 3

Kalendarz pokazuje, 22 marca, a to znaczy że czas na kolejną odsłonę SALu Witaj Wiosno.

Asia cały czas bardzo skutecznie trzyma nas w napięciu, bo mimo 3 odsłony hafcik nadal pozostaje dla mnie całkowitą tajemnicą :P


Choć jakby tak się przyjrzeć to ten fragment przypomina mi jakiś topniejący lodowiec... (a jednak śnieg)

A wam co przychodzi na myśl patrząc na ten fragment? :)

***

Dziękuję za miłe słowa pod adresem mojej pierwszej scrapowej przygody :) Do perfekcji jeszcze bardzo dużo brakuje, ale będę dzielnie tworzyć dalej - w końcu praktyka czyni mistrza :)

14 komentarzy:

  1. będzie coś pięknego. Pisałam już u Hanulka,że oczami wyobraźni widzę wazonik, słoiczek z kwiatami ..... czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba rzeczywiście coś zimowego na razie wyszywamy ;)
    Zimy nie lubię, ale użyte w tym obrazku odcienie niebieskiego bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) moim marzeniem jest, że tak do połowy nie będziecie wiedzieć co tam się haftuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to będzie kwiat rozkwitający w jakiejś lodowej kopule. Nie wiem dlaczego ale skojarzyło mi się z różą z "Pięknej i Bestii"

    OdpowiedzUsuń
  5. Topniejąca bryła lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie jest pięknie, choć tajemniczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, ja już nie wiem co to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie. Niestety mimo najszczerszych chęci nie mam pojęcia co to. Może jakaś morska wróżka na bryle lodu 😆

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na ten fragment przychodzi mi na myśl skrzący się śnieg - ale to mało z wiosną związane :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że będzie to coś zimowego...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wiem, co to... mam zdradzić??
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie :) Skoro to tajemniczy SAL to niech taki pozostanie jak najdłużej :)

      Usuń
  12. Woda z pianą z wanny się wylała bo w niej tapla się ktosik ;)

    OdpowiedzUsuń