czwartek, 1 marca 2018

Tajemniczy SAL - Witaj Wiosno u Zimnej :)

Witam wieczorową porą!

To już dziś, zaczynamy SAL Witaj Wiosno zorganizowany przez Asię z bloga Kolorowe Fantazje, nie ma odwrotu, niteczki i kanwa przygotowane :D
Jak dla mnie kolorki obłędne!
Wybrałam marmurkową aidę 14ct w odcieniach niebieskiego - zobaczymy czy będzie pasować do wzoru, bo fragment, który przysłała Asia jest mega tajemniczy :D
Patrzę i patrzę i nie mam pojęcia co to może być :P
Pierwszy raz nie mam pojęcia co takiego będę haftować i jestem tym faktem bardzo podekscytowana :D Ręce już świerzbią, igła sama się wyrywa, nie pozostaje więc nic innego jak brać się do haftowania.

Zatem lecę i do sklikania :D

17 komentarzy:

  1. Super kolorki. Czekam niecierpliwie na efekty ☺.powodzenia 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybrałam podobny kolorek płótna :) Myślę, że będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam u Ciebie śliczną jasno niebieską kanwę na której powstanie Twój SALowy obrazek, to musi być dobry wybór, skoro jest nas już dwie które postawiłyśmy na niebieskości :D

      Usuń
  3. Blekit jak najbardziej bedzie pasowal! xD
    milego krzyzykowania kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe co takiego powstanie :) Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory cudowne. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście kolorki super! Ciekawa jestem co z tego powstanie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem, co będziecie haftować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O super kolorki! Chętnie zobaczę co to takiego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ta tajemniczość najbardziej się w tym wyszywaniu podoba :)
    Ten fragment przysłany przez Asię też mi jeszcze nic nie mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są świetne, zazdroszczę fajnej zabawy :) Będę śledzić na bieżąco, co się tam u Was wyłania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już jestem ciekawa co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To będzie coś super, kolorki piękne. Nie mogę doczekać się efektu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń