czwartek, 15 marca 2018

Tajemniczy SAL Witaj Wiosno - odsłona 2

Dziś 15 marca, czas więc na drugą odsłonę Tajemniczego SALu :)

Mówią, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, a u mnie apetyt na kolejne fragmenty rośnie w miarę stawiania kolejnych krzyżyków, mimo iż nadal nie mam pojęcia co haftuję :D



Drugi fragmencik "połknęłam" w jeden wieczór, zobaczymy czy tak samo będzie z trzecim i czy odsłoni nam on choć rąbka tajemnicy :D

Buziaczki :*

*** 
Dziękuję serdecznie za każde słówko odnośnie mojego kolosa, oj tak pracy przy nim będzie jeszcze co niemiara...ale co najśmieszniejesze, ja go planuję skończyć w 5 lat xD Tak, tak macie rację - chyba oszalałam :D

10 komentarzy:

  1. zapowiada się pięknie :). czekam na dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wygląda super. Żałuję, że nie zdążyłam się zapisać. Świetna zabawa. :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejną odsłonę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie Wam idzie!:) Fragmencik polecial, wiec mam nadzieje, ze choc troszke zaspokoilam Twoj apetyt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No i super :) ja też w jeden wieczór wyszyłam :) u mnie nie zmięte, bo haftuje na tamborku, a Ty chyba bez... to nie da się nie pomiąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe co takiego pięknego wyjdzie z tego hafciku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na efekt z niecierpliwością, ciekawe co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń