wtorek, 20 marca 2018

Taki mój mały scrapowy debiut...

Witajcie!

Czy Wy też tak macie, że jak czasem coś zobaczycie to musicie zrobić to już, teraz w tym momencie?
Ja mam tak bardzo często :D

Nijak nie mogę nad tym zapanować.

Natchnie mnie i już. Tak ni stąd ni zowąd, po prostu...

Tak było i tym razem, kiedy pewnego dnia siedząc i przeglądając wasze blogi, zachwycając się pięknymi pracami, zapragnęłam spróbować swoich sił w temacie scrapowym :)

A co, jak inni mogą to ja też chcę :D Najwyżej rzucę w kąt i wrócę do ukochanych krzyżyków...

Poczyniłam "drobne" zakupy (to że były "drobne" to wersja dla męża) i gdy tylko paczucha z przydasiami scrapowymi do mnie dotarła, ochoczo zabrałam się do pracy :)

A nad czym?

A no nad moim pierwszym exploding boxem.

Łatwo nie było, czasu mnóstwo zmitrężyłam obmyślając co, jak, gdzie, z czym i dlaczego...

A w efekcie powstało "coś" takiego
(tutaj proszę wytrawne scraperki o wyrozumiałość, wszak to pierwszy taki twór powstały przy użyciu moich rąk, ale już się odgrażam że będą kolejne, bo mi się spodobało :P)





Kwiatków z foamiranu nigdy nie robiłam, maszynki do wycinania też nie posiadam, więc wycinałam kwiatuszki ręcznie...Trochę dziubaniny było, ale jak na pierwszy raz to tragedii chyba nie ma :P




Jak pewnie zauważyłyście, jest to exploding box z okazji Pierwszej Komunii Świętej, a że nie przepadam za białym to postawiłam na wersję róż & fiolet. Będzie on dodatkiem do prezentu Komunijnego dla kuzynki mojego męża, Madzi i mam nadzieję, że jej się spodoba :)

***

Tak sobie pomyślałam, może któraś z was byłaby chętna na scrapowo - krzyżykową wymiankę? Chętnie przygarnęłabym tekturki lub wycinanki takie z sizzix'a, czy też inne scrapowe przydasie, ja w zamian chętnie podzielę się moimi krzyżykowymi zbiorami lub tym co akurat dana osoba chciałaby ode mnie otrzymać :)

Trzymajcie się cieplutko :*

13 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mnie zaskakujesz, oczywiście pozytywnie. To, że box jest z okazji I Komunii Św., to wcale nie znaczy, że musi być w bieli. W różu i fiolecie wygląda bosko :)
    PS. Wcale nie widać, że kwiatki wycinałaś ręcznie - są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny debiut!
    Pudełeczko zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Debiut fantastyczny! Poczyniłaś pięknego boxa! Wszystko ze sobą idealnie współgra :) Ja już ponad rok zajmuję się scrapem, a boxa jeszcze nigdy nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, jak na pierwszy raz, to pełna profeska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu napisałam e-maila :), wspaniały exploding box na komunie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box! Prezent z pewnością się spodoba i zachwyci!

    OdpowiedzUsuń
  7. choć nie jestem fanką scrapbookingu twoj box bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę, że to pierwszy tego typu projekt. No bo przecież to jest cudo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękny. Jeżeli potrzebujesz wycinanek daj znać to Ci podeślę. Nie musi to być żadna wymianka. Mam maszynkę i wykrojniki więc z chęcią mogę się podzielić. Pozdrawiam Edyta ☺

    OdpowiedzUsuń