poniedziałek, 5 marca 2018

Imieniny miesiąca - marzec i kartka z babeczką :)

Czas leci nieubłaganie, ani się obejrzałam, a tu już marcowe wyzwanie w zabawie u Hani czeka na linkowanie.
Tematem marcowym okazała się być słodka i przepyszna babeczka :) A że słodkości lubię pałaszować w towarzystwie, to pomyślałam sobie, że babeczką także wypadałoby się podzielić z sympatycznym misiem Tatty Teddy. Powstała więc kartka z babeczką i misiem w gratisie :D


Pomysł na karteczkę miałam nieco inny, ale przy tworzeniu coś poszło nie tak - miś zagubił się i przepadł wśród sporej ilości babeczek na papierze... Pomyślałam sobie, że muszę go jakoś "wydobyć". Nic mi niestety nie przychodziło do głowy, więc postanowiłam okleić go dookoła muliną i zrobić jakby rameczkę. Mulina jednak nie do końca chciała współpracować, rozdzielała się i odklejała, no ale w końcu ją jako tako ujarzmiłam. Wyszło jak wyszło - nie jest najgorzej, ale zdecydowanie mogłoby być lepiej...cóż trudno musi już tak zostać.

Przyznam się wam, że kiedyś namiętnie haftowałam każdego Tatty Teddy jaki tylko wpadł mi w ręce :P Dzięki temu mam  kuferku pokaźną kolekcję hafcików, tyle że...wtedy nie haftowałam zbyt estetycznie (to były moje początki w hafcie krzyżykowym), więc misiaki leżą sobie niewykorzystane... Może kiedyś do czegoś mi posłużą, kto wie...

Pozdrawiam cieplutko! :)




15 komentarzy: