czwartek, 10 maja 2018

Tajemniczy SAL Witaj Wiosno - odsłona 10

Mam nadzieję, że ten post ukaże się w czwartek, a blogger nie zrobi mi psikusa :) Chwilowo nie mam dostępu do laptopa więc jestem zmuszona pisać posta z wyprzedzeniem, a datę publikacji ustawić automatycznie...

Tak więc kolejny 9 już etap naszej zabawy u Asi za nami, a klepsydra rośnie coraz piękniejsza :D
Z resztą zobaczcie sami:


Asia ma niesamowity dar wybierania przecudnych wzorów:)
Muszę przyznać, że ciężko mi będzie na serduszku gdy SAL dobiegnie końca...a finał już tuż tuż...

Może organizatorka skusi się na kolejną podobnie tajemniczą zabawę?:D Byłoby cudownie :D

Buziaczki :* :*


6 komentarzy:

  1. post sie pojawil, ale to dziesiata czesc :D
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, faktycznie xD chyba już rachubę straciłam...Jak się dorwę do jakiegoś laptopa to poprawię, bo z tel niestety się nie da :/

      Usuń
  2. Wspaniały haft! A do końca zostało tak niewiele. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń