poniedziałek, 7 maja 2018

Imieniny miesiąca - maj i kartka z konwalią :)

Witam przepięknie majowo :)

A jak maj to konwalie, a jak konwalie to oczywiście w ramach zabawy u Hani. Oto moja wersja karteczki z konwaliami:



Wzorek już wam zapewne dobrze znany, autorstwa Veronique Enginger (no nic nie poradzę, że te wzorki są takie cudne i ilekroć pojawia się jakiś temat do whafcenia to ja od razu znajduję jakiś pasujący wzorek tej autorki :D)

Hafcik powstał na Flobie Superfine 35ct w kolorze ecru, niteczki to oczywiście DMC wg rozpiski kolorów.

***
Kochane moje, dziękuję pięknie za wszystkie miłe słowa pod adresem mojego króliczka, muszę się wam przyznać, że się totalnie "zakróliczyłam" i właśnie powstają kolejne przytulaski :)

Tymczasem zmykam zerknąć co u Was :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo wdzięczny hafcik i śliczna kartka powstała.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wzorek i kartka :) Szkoda, że go nie znalazłam bo chętnie sama bym go wyszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i ja słabość do wzorów Veronique Enginger :)
    Kartesczka śliczna z cudnym delikatnym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, śliczne konwalie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka sliczna Perelka! :) Ladniutka kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. do wzorków V.E. mam oczywistą słabość :) Kartka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wzory V.E. i wcale się nie dziwię, że zdecydowałaś się właśnie na jej wzór :) Kartka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń