piątek, 18 maja 2018

Tajemniczy SAL Witaj Wiosno - odsłona 11

Oj będzie lanie od Asi... Nie dość, że post pojawia się z jednodniowym opóźnieniem, to w dodatku jaki jest mój fragment każdy widzi...


No nie tak miało być...

Maj to u mnie w tym roku istny zjazd bez trzymanki...same komunie, urodziny, imieniny, nawet 18stka się trafiła...Jednym słowem końca świętowania nie widać... Niestety, nie sprzyja to haftowaniu, więc tak kradnę te chwilki żeby coś jednak powstawało.

Tak było i tym razem, niby fragmencik malutki, niby tydzień czasu był...ale co wzięłam do ręki igłę to nagle okazywało się, że jeszcze coś ważniejszego jest do zrobienia...Wczoraj już wiedziałam, że nie, zdążę z publikacją na czas. Pomyślałam sobie trudno, zapakuję hafcik i skończę dzień później na "wygnaniu" u teściów i wszystko byłoby cacy, gdyby nie fakt, że akurat zabrakło mi jednego strategicznwgo koloru, a 3 kolejnych jak się okazało nie zabrałam z domu...wrr

Marne to usprawiedliwienie, ale co zrobić mulinek sobie nie stworzę (a szkoda bo to
by była przydatna umiejętność xD ) pokazuję więc co jest, robiąc wielkie oczy kota ze Shreka i licząc że Asia wybaczy... :)

Buziaki:*

PS. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa odnośnie mojego albumiku, jestem przeszczęśliwa że wam się podoba :) Mam cichą nadzieję, że kiedyś mojemu synusiowi również przypadnie do gustu :)

6 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam .Ważne ,że coś jest i checi widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chęci też się liczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj bedzie lanie, i to ogromne lanie!

    zartuje oczywiscie! nie jestem az tak strasznym potworem :D kazdy ma wazne sprawy w zyciu! widzisz ja na przyklad nie mam zadnych imprez, za daleko mieszkam :D a organizujac zabawe, o komuniach nawet nie pomyslalam, bo malo mnie to interesuje...
    takze nie ma stresu! Krzyzyki to relaks, a nasz SAL to zabawa! :) i tak ma zostac do konca :)
    Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem się tak dzieje, że są rzeczy ważne i ważniejsze. Najważniejsze, że chociaż parę krzyżyków powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie w ten piękny majowy wieczór widać że coś powstaje i na oko mogę rzec że będzie to piękna praca a więc nic tylko czekać końca i zamierzonego efektu pozdrawiam bardzo serdecznie i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii tobie i twoim bliskim


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, przyjdzie chwila na haft i nadrobisz zaległości. Życie pisze swoje scenariusze i nie tylko nasze chęci wystarczają. Ważne, że Twój hafcik piękny i zmierza ku końcowi. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń