piątek, 16 lutego 2018

Wymianka z zimą w tle :)

Witajcie!

Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę z zimą w tle organizowaną przez Kasię z bloga Krzyżykowe Szaleństwo :)

Parą wymiankową dla mnie była Julka Gwóźdź z bloga Różowy Świat Julki :)
Oto paczucha która do mnie przyfrunęła:

W środku znalazłam same cudowności:
- uroczy notesik z bałwankiem
- śliczną karteczkę ze śnieżynką
- papiery (oczywiście w kolorach zimowych)
- po kawałeczku opalizującej kanwy i taśmy aidowej
- materiał w krateczkę
- samoprzylepne kryształki, mulinki i tasiemki (również w pięknych zimowych odcieniach - takich ślicznych tasiemek to jeszcze nie miałam :)
- mnóstwo pysznych herbatek i kawusie
- czekolada i galaretka :)
Dodatkowo przydasie i herbatki były zapakowane w śliczne woreczki uszyte specjalnie na tę okazję.

Na koniec jeszcze zbliżenie na notesik i kartkę:
 Czyż nie są urocze? Mnie się ogromnie podobają :)


Julka, bardzo serdecznie Ci dziękuję za tą wspaniałą paczuchę :) Sprawiła mi masę radości i już mam pomysł na wykorzystanie części przydasi od Ciebie, a szczególnie papierków i tasiemek :)
Buziaki :*

***

A co ja przygotowałam w ramach wymianki? 

Otóż moim zadaniem było stworzenie prezentu dla Kamili z bloga Z kapelusza wzięte

Taka paczuszka powędrowała do Kamili:

- Papierki, tasiemki i koraliki oraz ozdobne kryształki samoprzylepne
- Notesik i karteczka (nie załapała się na wspólne zdjęcie)
- Dołożyłam jeszcze herbatki i czekoladkę :)

Jeszcze kilka zdjęć notesika i karteczki:



Hafcik na notesiku pochodzi z tej samej broszurki od Veronique Enginger, z której haftowałam Paryżankę - oj coś czuję, że sięgnę po nią jeszcze nie raz :)


 
Zajrzałam już na bloga Kamili i z tego co zauważyłam to przesyłeczka się spodobała, więc ogromnie się cieszę :)

A Kasi pięknie dziękuję za zorganizowanie wymianki, to była wielka frajda móc wziąć w niej udział! :)

8 komentarzy: