piątek, 2 lutego 2018

Imieniny miesiąca - luty i kartka z motylem :)

No i nadszedł luty, więc czas na pokazanie kolejnej karteczki w zabawie imieniny miesiąca. Na luty Hania zaproponowała karteczkę z motylem :) Oj wybór był trudny, bo wzorów motyli jest pół Internetu, a co jeden to piękniejszy.

Po długich poszukiwaniach, zdecydowałam się na taki oto motyw z motylkami, oczywiście autorstwa V. Enginger - chyba nie jestem zbyt oryginalna, ale no cóż, spodobał mi się tak bardzo, że musiałam go mieć teraz, natychmiast :D



***

Dziękuję pięknie za wszystkie miłe słowa pod adresem mojej wersji haftu z Belle&Boo, cieszę się, że tak bardzo Wam się podoba, tym bardziej, że pierwszy raz miałam okazję testować wzór od Chagi i obawiałam się czy podołam.

 Kto się jeszcze nie zdążył zapisać na moje candy to może to zrobić w każdej chwili tutaj :)


Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki :)

18 komentarzy:

  1. Ooo jaki śliczny wzór wybrałaś :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka ten wzór to właściwy wybór, jest taki delikatny i zwiewny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny, delikatny wzór motylków; ślicznie się prezentuje na tej karteczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wzór wybrałaś! Piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno się oprzeć wzorom pai Engigner, Twoja kartka wyszła cudownie, czy ja dobrze widzę, że jest tam mały storczyk? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, każdy jej wzór ma w sobie pewien nieodparty urok :) Tak to chyba storczyk - na kwiatach się za bardzo nie znam ale takiego samego storczyka akurat mam w domu, więc rozpoznaję :)

      Usuń
  6. Cudny wzór wybrałaś i postała z niego urocza kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny, bardzo subtelny i elegancki jest ten hafcik. Piękna karteczka dzięki niemu wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafcik i cała karteczka bardzo romantyczna! Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń