środa, 7 lutego 2018

World Travel Bookshelf - odsłona 5

Witam zimowo :)

Ostatnio zawitała do mnie prawdziwa zima, taka ze śniegiem i przyjemnym mrozikiem :) Bardzo fajnie, bo brakowało jej przez ostatnie tygodnie. Niech sobie posiedzi z tydzień lub dwa, a potem niech zmyka w siną dal, bo co za dużo to nie zdrowo, a tu w końcu już luty mamy :P

Ale nie o pogodzie przyszłam pogawędzić, lecz pokazać kolejne postępy w World Travel Bookshelf.
Oto one:

Dla porównania ostatnio w styczniu było tyle:

Przybyło 1,5 strony w miesiąc i jak dla mnie to zadowalający wynik :)


 Zbliżenie na ostatnio haftowany fragment:

No i nie mogę oczywiście nie wspomnieć o moich ukochanych "procencikach" :D
Tak więc za mną 5,5 strony z 60 (oj jakby było cudnie gdybym mogła napisać te 5,5 bez przecinka po środku xD), co daje około 42010 krzyżyków, czyli 10,3% całości.

Postanowiłam sobie, że postaram się aby co miesiąc przybywała jedna strona, a czy mi się uda - zobaczymy, trzymajcie kciuki żebym utrzymała tempo :P

***

Muszę się wam jeszcze czymś pochwalić, no muszę bo się uduszę, wybaczcie :D 

 Otóż wezmę udział w Tajemniczym SALu u Zimnej :) Ku mojemu zaskoczeniu poszczęściło mi się w losowaniu i od marca startujemy z haftowaniem tajemniczego wzoru :)Ach, już się nie mogę doczekać! :D Nitki już mam, bo przez lata haftowania uzbierała się u mnie cała paleta DMC, ale to już temat na osobny post - może kiedyś mnie natchnie żeby obfocić moje mulinkowe zbiory :P

Tymczasem dziękuję pięknie za każde wasze słowo, jesteście niesamowite :D 
Witam również nowe obserwatorki, mam nadzieję, że wam się tutaj spodoba i zagościcie u mnie na dłużej :)

20 komentarzy:

  1. Będzie piękny obraz. Z niecierpliwością czekam na postępy w salu. Ciekawa jestem jaki obrazek powstanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo bardzo dużo krzyżyków przybyło :) Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu, idziesz jak burza. Piękny będzie hafcik po ukończeniu i jaka satysfakcja!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ci przybyło:) Zaintrygowałaś mnie tym salem ,bardzo jestem ciekawa co to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.5 strony na miesiąc to bardzo dobry wynik. Trzymam kciuki za plan. Gratuluję szczęścia w losowaniu. Ciekawe co to będzie za wzor. Znając Zimną na pewno coś cudnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, pędzisz jak burza. Byle tak dalej bo obraz piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe tempo, oby tak dalej, to już niedługo będziemy mogły podziwiać efekt końcowy. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę tempa i przede wszystkim czasu na to wyszywanie :) Pięknie przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to będę powtarzać każdej dziewczynie, która się bierze za haftowanie wzoru większego niż 4 kartki- SZACUN! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale Ci świetnie idzie. Bym powiedziała ze idziesz jak burza. Z przyjemnością patrzę jak przybywa krzyżyków, życzę powodzenia i czekam na kolejną odsłonę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to wykonałaś kawał dobrej roboty, brawo!!!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuánto trabajo!! menudo bordado tan bonito, besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo szybko i sprawnie ci idzie jestem pod wrażeniem szybkości haftowania, trzymam kciuki aby twoje postanowienie się spełniało co miesiąc, będę obserwować twoje postępy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kolory bardzo lubię oglądać kolejne etapy pracy. Ja niestety nie miałam tyle szczęścia i będę tylko podziwiać Waszą robotę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki bardzo mocno :) Wspaniałe postępy! Tempo jak dla mnie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo przybyło, świetne postępy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja podziwiam Twoje tempo haftowania:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale Ci świetnie idzie. Bym powiedziała ze idziesz jak burza. Z przyjemnością patrzę jak przybywa krzyżyków, życzę powodzenia i czekam na kolejną odsłonę :) pozdrawiam

    สมัคร D2BET
    เกมส์ สล็อต D2BET

    OdpowiedzUsuń
  19. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń