niedziela, 19 października 2014

Poszukiwany, poszukiwana...

Ja dzisiaj po prośbie. Być może ktoś wie gdzie można kupić nici firmy Kreinik? Chodzi mi konkretnie o nitkę Kreinik Cord 032 Pearl. Swego czasu zaczęłam haft z wykorzystaniem tej nitki, piękny HAED Kateriny Koukiotis, jak tylko zobaczyłam ten wzór, od razu wiedziałam że to tylko kwestia czasu aż zagości na moim tamborku :) W Needle & Art zakupiłam sobie dwie szpuleczki nici Kreinik, jednak niestety obie szpuleczki już mi się skończyły :( Na dodatek w N&A też już nie mają tego kolorku i w najbliższym czasie nie planują go zamawiać. I tak na dzień dzisiejszy udało mi się wyhaftować tyle:

 A tak ma wyglądać dzidzia po ukończeniu:

 Niestety z braku nici, hafcik zamieszkał w szufladzie, i tak sobie leży już prawie od roku :( Czy może ktoś wie gdzie mogę znaleźć tą nitkę, we w miarę rozsądnej cenie? (widziałam ją na eBayu, ale koszty przesyłki mnie troszkę odstraszyły - wyszłoby ponad 40 zł za 1 szpulkę nici!) A może jest jakaś dobra duszyczka, która taką nitkę ma u siebie a byłaby chętna wymienić się za jakieś inne hafciarskie przydasie? :)

Chciałabym też bardzo podziękować za wszystkie miłe komentarze :) i odwiedziny mojego "dopiero raczkującego" bloga :) Wielkie buziaki dla was :)

P.S. Już niedługo pokażę postępy jakie mi się udało zrobić w Myszce Miki i króliczkach, i pokażę też nad jakim hafcikiem obecnie pracuję już od prawie roku :)




4 komentarze:

  1. Znalazłam coś takiego http://www.kreinik.com/shops/Cord.html -nie wiem jak z przesyłką wyjdzie
    A może udało by się zamienić je na DMC Light Effekt B5200- spróbuj porownac czy będzie bardzo duża różnica jak zamienisz
    http://sztukaoswojona.blogspot.com/2008/11/nici-kreinika.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A i mam dla Ciebie niespodziankę tutaj nitka 10,50 za szt :):) tadammmm

    http://www.epasmanteria.pl/pl/very-fine-nr-4-kreinik/3594-very-fine-nr-4-braid-001-silver.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta niteczka z epasmanterii jest inna niż ta której potrzebuję (jest srebrna i grubsza), właśnie z tej pasmanterii Pan dla mnie miał zamówić tą nitkę którą potrzebuję ale okazało się, że się pomylił i zamówił Kreinik Very Fine nr4 zamiast Kreinik Cord (one różnią się kolorem jedna jest srebrna a druga biała mieniąca na perłowe kolory i grubością), co do zamiany na light effect to niestety też nie da rady bo B5200 to całkiem biała nić i różnicę widać ;/ ale bardzo dziękuję za pomoc :) jeszcze sprawdzę na stronie Kreinika może przesyłka nie będzie bardzo droga.

      Usuń
  3. Ja kupowałam na ebayu, z 40 czy 50 zł to dałam, ale za trzy szpuleczki.

    OdpowiedzUsuń