sobota, 11 maja 2019

Tym razem ślubnie :)

Witajcie!

Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, dlatego ja postanowiłam dodać sobie odrobinę energii kolorami i kwiatami :) I tak oto powstał ślubny exploding box w delikatnym beżu i błękicie z maleńkimi uroczymi niezapominajkami :) Użyłam papierów od Lemoncraft.


Wieczko ozdobiłam kokardą i kompozycją z papierowych kwiatuszków.


W środku nie mogło zabraknąć moich ulubionych tekturek oraz papierowego wykonanego od postaw samodzielnie, tortu ślubnego, który również ozdobiłam kwiatuszkami.




Jak Wam się podoba taka propozycja kartki na ślub? :)

Mój box zgłaszam na wyzwania:

w Sklepiku Gosi - #32 Praca nie kartkowa


na blogu Od A do Zet - "Rodzinne Uroczystości"


na blogu scrapek.pl - Wyzwanie 78 "Niekartkowo"


***

Buziaki :* 

14 komentarzy:

  1. Śliczny boxik ☺. Też robiłam na ślub chrzesniaczki to jest fajna alternatywa dla kartki ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ślubna pamiątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny boxsik:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tort! Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia - Kasia DT Sklepiku Gosi

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny box. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatne pudełeczko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi -DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełeczko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny boxik! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i elegancki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń