czwartek, 23 maja 2019

Karteczka urodzinowa DL :)

Wracam na razie do karteczkowania :)

Ostatnio wpadły mi w ręce nowe cudowne papiery od Mintay Papers, kolekcja Dreamer i choć żal mi było ogromnie ją pociąć to jednak się przemogłam i powstało kilka karteczek.

Dziś pokażę tą urodzinową :)





Format to DL, wykorzystałam w niej grafikę walizki dostępną w zestawie elementów do wycinania, na której przysiadł przecudnej urody ptaszek (niestety nie znam się na ptakach i nie wiem co to za gatunek, ale jest śliczny). Z pozostałych elementów powstała troszkę warstwowa kompozycja kwiatowa, a całość dopełnił tekturkowy napis "W Dniu Urodzin". Karteczkę ozdobiłam też przeszyciami wykonanymi na maszynie do szycia, a całość zamknęłam w prostym białym pudełeczku z okienkiem :)

Moją urodzinową karteczkę zgłaszam na wyzwania:





oraz



11 komentarzy: