czwartek, 16 maja 2019

Ślubnie w bieli :)

Dziś chciałabym wam na szybciutko pokazać dwie karteczki ślubne w bieli z odrobiną beżowych akcentów.

Obie powstały z połączenia kolekcji "First Love" od Laserove Love i "I do" od Craft o'Clock. Karteczki są klejone warstwowo, ozdobione papierowymi i foamiranowymi kwiatuszkami.







Ze względu na wystające elementy do kartek tradycyjnie dorobiłam pudełeczka z okienkiem :)

Myślę, że to zdecydowanie nie ostatnie ślubne propozycje w odcieniach bieli :)

Tymczasem wracam do SALowe haftu, bo niestety mam już kilkudniowe opóźnienie  więc będę musiała skorzystać z przesunięcia terminu...

***

Moje karteczki zgłaszam na wyzwania:

na blogu scrapkowo - Wyzwanie 41 # Biało, bielusieńko


na blogu studioforty - Wyzwanie 15 # Monochromatycznie


oraz na blogu Lemoncraft - Wyzwanie 3# 





11 komentarzy:

  1. Obie bardzo stylowe i śliczne. Podglądam, bo czeka mnie jedna ślubna kartka...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to obrazek na ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, delikatne kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatne, piękne karteczki :) Dziękujemy za udział wyzwaniu LemonCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie i delikatnie :) Dziękuję za wspólną zabawę z Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń