wtorek, 5 lutego 2019

Walentynkowa karteczka z myszką :)

Witajcie!

Czas przecieka mi przez palce i to dosłownie...a dni mijają jak szalone... Trudno jest w tej gonitwie znaleźć tyle czasu na swoje hobby ile by się chciało...

Ale grunt, że ten czas w ogóle się znajduje i z tego się cieszę ;)

Ostatnio zakupiłam jedną z najnowszych kolekcji papierów od Mintay Papers, "Kiddie". Jest to śliczna kolekcja dziecięca, a jak mnie znacie to wiecie, że ja uwielbiam dziecięce klimaty :D

Jak tylko otworzyłam te papierki, byłam pewna że jako pierwszy powstanie jakiś album, ale jak zobaczyłam tą uroczą myszkę...to nie mogłam się oprzeć, żeby nie umieścić jej na walentynkowej kartce :D

Czyż nie jest słodka?

Ja się zakochałam :D





Lecę teraz pozaglądać co tam u was ;) A moją myszową karteczkę zgłaszam na wyzwania:

na wyzwanie nr 41 na blogu Od A do Z:


na wyzwanie nr 29 na blogu Sklepik Gosi:


oraz

na wyzwanie nr 78 na blogu Crafty Moly:


  

20 komentarzy:

  1. Piękna kartka ze słodką mysią :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka z sympatyczna myszką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka, też lubię przeszycia maszynowe 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczki, a Myszka słodka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziuchna! Myszka łapie za serducho.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka i taka ciepła:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu "Od A do Zet":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka grafika połączona z czerwoną pipetką - kartka marzenie. Śliczna jest. Dzięki za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam w imieniu DT Sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodka kartka :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesympatyczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutka karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  11. Pirkna i slodziurka karteczka. Dziekuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi-DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam, DT Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka. Słodka jest ta kolekcja papierów z myszkami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczka i te kolory, bardzo delikatna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu i zabawę z Crafty Moly!

    OdpowiedzUsuń