sobota, 12 stycznia 2019

Karteczki na roczek dla chłopczyka i dziewczynki :)

Witajcie!

Zima nie odpuszcza, a mnie niestety choróbsko też nie opuszcza...ale jak to mówią w pewnej reklamie, "mamy nie biorą zwolnienia..." więc trzeba jako tako funkcjonować, bo dziecko samo się nie nakarmi i nie przebierze, każda mama zna to z autopsji ;)

Bardzo mi miło, że spodobała Wam się moja kwiecista ślubna karteczka 3D. Dziś też jeszcze was "pomęczę" karteczkowo :P

Tym razem coś w mojej ulubionej dziecięcej tematyce oraz z mojej ulubionej kolekcji papierów od Laserowe Love, Vintage Baby, powstały dwie karteczki na roczek, jedna dla dziewczynki, druga dla chłopca.






Karteczki są praktycznie identyczne, różnią się jedynie napisem ;) Starałam się nadać im postarzony wygląd, w tym celu troszkę poszarpałam brzegi papierów. Niestety z mediami mi jeszcze nie po drodze, więc innych metod postarzania nie znam. 
Bardzo bym chciała w tym roku zacząć swoją przygodę z mediami, ale czy się to uda, zobaczymy ;)

Karteczki na razie nie są zagospodarowane, ale mam sporą rodzinę (od strony męża szczególnie), więc na pewno niedługo będzie okazja do ich wręczenia przeuroczym maluszkom ;)


Karteczki zgłaszam na wyzwanie:



A teraz lecę pozalądać do Was :)

Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. No cóz tu pisać... Słodkie i śliczne :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne maluszkowe karteczki! Super się rozwijasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Preciosas tanto en azul como en rosa, me gustan mucho, besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdrosze talentu karteczki są cudowne Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziecięca kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki.Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi DT Agnieszka NaKu Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie kartki - dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Manufaktura Justyny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodkie te karteczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, słodkie karteczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika Conca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne Madziu, też uwielbiam te papierki, dzieki Tobie w sumie, bo u Ciebie je dojrzałam pierwszy raz :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu - uDżastii DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń