sobota, 23 lutego 2019

Mini SAL BB II - "Sleep Parade" - przygotowania :)

Dziś na szybciutko, lecę pokazać pierwsze przygotowania do cudownego SALu zorganizowanego przez Chagę z bloga Pasje Odnalezione :)

Jak tylko zobaczyłam jego zapowiedź, to wiedziałam, że nie może mnie zabraknąć, bo wzory Chagi są wspaniałe i dopracowane w każdym calu.

Będziemy wspólnie haftować wzór z mojej ulubionej kolekcji z "Belle & Boo", a moja wersja powstanie z myślą o moim synku :) Mam już pewien pomysł na zagospodarowanie haftu, ale na razie jeszcze go nie zdradzę.

Chaga podzieliła schemat na 4 części, na których wyhaftowanie mamy po 3 miesiące na każdą część.
Jestem pewna, że wspólne stawianie krzyżyków będzie czystą przyjemnością :)

Wczoraj udało mi się zgromadzić wszystkie potrzebne kolory, a moja wersja powstanie na Belfaście 32ct w kolorze granitowym 7025.


Całość będzie wyglądać tak:

Na pierwszy fragment mamy czas do 14.05.2019, więc myślę, że na spokojnie każdy się wyrobi :)

Jeśli macie ochotę poznać regulamin zabawy to zapraszam na bloga Chagi.

***

U mnie pierwsze krzyżyki już postawione! Nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i gdy tylko nadarzyła się okazja to zaczęłam haftowanie, ale pokażę dopiero jak ukończę cały fragment.

Pozdrawiam Was cieplutko :)

9 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać Twoich postępów na belfascie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama już nie mogę się doczekać kolejnej części :) Miłego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę podglądać :) Miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też będę podglądać i życzę miłej pracy nad tym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magduś, wspaniałej przygody z xxx życzę w trakcie tego projektu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że znalazłam się w tak doborowym towarzystwie, czekam na foty z postępów pracy :).

    OdpowiedzUsuń