piątek, 26 kwietnia 2019

Kartka komunijna w minimalistycznym stylu :)

Witajcie!

Jak samopoczucie po Świętach? Spotkania rodzinne się udały? Ja przyznam się szczerze, że wyjątkowo niecierpliwie czekałam na te święta, bo zmęczenie i przedświąteczny szał zamówień dał mi się nieco we znaki, ale to już za mną, więc mogę chwilę odetchnąć :) Nareszcie udało mi się też zajrzeć na bloga! Mam nadzieję, że i do Was uda mi się systematycznie zajrzeć w trakcie majowego weekendu.

Dziś chciałabym Wam pokazać jedną z karteczek-pamiątek Pierwszej Komunii Świętej, którą przygotowałam na nadchodzący wielkimi krokami sezon komunijny.

Kartka jak na mnie nietypowa, bo praktycznie pozbawiona ozdób i kwiatów (dla mnie to spore wyzwanie :D).

Użyłam nowej komunijnej kolekcji papierów od Laserowe Love, a jedynymi ozdobnikami są maszynowe przeszycia, wykrojnikowe serca oraz kielich wycięty wykrojnikiem od Craft Passion.




Jak Wam się podoba taka prosta wersja pamiątki komunijnej?


*****

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:

na blogu Craft Passion - "Praca Komunijna"


oraz

na blogu Zielone Koty - "Wyzwanie mniej znaczy więcej"


8 komentarzy: