środa, 2 stycznia 2019

World Travel Booshelf powraca! :) odsłona 7

Witajcie w Nowym 2019 Roku!

Na wstępie chciałabym podziękować za wszystkie świąteczne życzenia :)

U mnie święta minęły szybko i pod znakiem choróbska niestety...najpierw ja, potem mąż...Na całe szczęście synuś jakoś zdrowy się uchował i "odpukać" do tej pory nic mu nie jest.

Sylwestrowe "piżama party" również zaliczone, czas więc wejść jakoś w ten Nowy Rok :)

Postanowień noworocznych nie lubię robić, ale mam jedno "życzenie", bywać tutaj więcej na blogu, częściej do was zaglądać i częściej zostawiać po sobie ślad - czy to życzenie się spełni - tego nie wiem, bo jak wiecie różnie bywa, czasem coś sobie zaplanujemy, a życie napisze inny scenariusz, niekoniecznie uwzględniając nasze plany...

Niemniej jednak, nowy rok zaczynam powrotem do mojego ukochanego, a nieco zaniedbanego w ubiegłym roku kolosa.

World Travel Bookshelf w końcu doczekał się kolejnych krzyżyków, po prawie 9 miesiącach!

Ostatni raz pokazywałam go w marcu 2018 i prezentował się tak:


 7 stron wzoru z 60 i około 13% całości - na tym zakończyłam w marcu.

Ponownie przysiadłam do niego w listopadzie i grudniu, a przybyło tyle:



Strona u dołu w 3 rzędzie oraz kolejna strona u góry :) Czyli razem 9 stron za mną, a w procentach około 16%. Przede mną jeszcze ogrom pracy... (przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety robiłam je jak było już całkiem ciemno, a jak wiadomo lampa błyskowa telefonu na niewiele się zdaje...)

Trzymajcie kciuki, żeby krzyżyki przybywały systematycznie i przynajmniej raz w miesiącu pojawiał się post z postępem :)


***

A Wam moi kochani, na ten Nowy Rok pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia, oby rok 2019 był przynajmniej tak samo radosny i twórczy jak ten poprzedni :)

13 komentarzy:

  1. Piekny haft-) uwielbiam takie kolosy ogladac-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki - sama wiem ile poświęcenia wymaga HAED, ale jakże cieszy każda ukończona strona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za dalsze postępy ;) powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogrom pracy przed Tobą, ale efekt niezapomniany!
    Serdeczności zostawiam na każdy dzień 2019 roku:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam zatem Madziu kciuki i czekam na dalsze postępy, bo zapowiada się prawdziwie cudny obraz :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu trzymam kciuki, żeby przybywało haftu jak najwiecej, a jak choinkowe miśki? Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń