wtorek, 12 grudnia 2017

SAL Kawowy u Rudej Mamy (2)

Dziś przychodzę do was z drugą kawusią w SALu u Sylwii. Tym razem na tamborek wskoczyła smakowita kawka podpisana jako "Shot in the Dark".


I jeszcze w towarzystwie poprzedniej kawusi:
Haftowanie ich to sama przyjemność :)

***

Kochane mam do Was nietypową prośbę, otóż od jakiegoś czasu bezskutecznie próbuję zmienić tło na moim blogu, jednak mimo prób ustawiania nowego tła motywu na ekranie wyświetla mi się zawsze stare tło (to które jest obecnie). Co ciekawe w ustawieniach i podglądzie widnieje nowe tło, tak samo jest gdy przeglądam bloga na telefonie, jednak w wersji na komputer cały czas jest stare tło. Czy może któraś z was wie dlaczego tak się dzieje? Będę niezmiernie wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki. 

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Piękna kawusia. Przypomnało mi się jak haftowałam swoje kawki, eh....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawusie apetyczne, chętnie bym taką wypiła :) W ustawieniach bloga niestety nie pomogę, laik komputerowy ze mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) Ogromnie podobają mi się z tymi wygładzonymi konturami:)

    OdpowiedzUsuń