środa, 6 grudnia 2017

SAL Cookie Time (2)

Witam cieplutko!

Miała być choineczka i to wczoraj, ale niestety nie wyrobiłam się, choć zabrakło tak niewiele...Cóż szkoda, ale nie smucę się bo choineczka do świąt powstanie :) Jako, że nie wywiązałam się z zadania to i podlinkować się u Kasi nie mogłam, więc nie wezmę udziału w mikołajkowym losowaniu :(
No trudno, tak czasem bywa, że codzienne sprawy biorą górę... Niemniej jednak życzę wszystkim, którzy zdążyli szczęścia w losowaniu :)

Zamiast choinki dziś będzie w takim razie kolejny cudniasty obrazeczek w SALu Cookie Time - tym razem na kanwę wskoczył imbryczek:

A tutaj jeszcze w trakcie pracy:
I na koniec w towarzystwie pysznych drożdżóweczek:
Mniam, mniam herbatka i słodkości - to jest to :)

P.S.Przepraszam za wymiętoszoną kanwę, ale stwierdziłam, że uprasuję ją dopiero po skończeniu całego obrazka i praniu :)

***

Kochane dziękuję Wam serdecznie, że tu ze mną jesteście, życzę wam udanych i obfitych w prezenty (również te hafciarskie) Mikołajek! :)

***

Bardzo mi miło, że będę mogła brać udział w testowaniu wzoru z moimi ulubionymi postaciami Belle & Boo, opracowanego przez Chagę. Aby móc zostać testerką, trzeba mieć w swoich zbiorach jedno z płócien wskazanych przez autorkę - ja akurat posiadam Belfast koloru naturalnego w białe kropeczki, a oto i on:

 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny obrazek. Ja prasuję zawsze po skończeniu całego obrazka. W trakcie szkoda mi na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż podziwiam Twoje krzyżykowanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny imbryczek. Ja niestety w kropeczki mam tylko aidę - będę Wam tylko kibicować w testowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne żywe kolorki tego samplerka ciasteczkowego - sama kiedyś przymierzałam się do tego haftu (oraz siostrzanego herbacianego), nawet materiały mam zgromadzone i wszystko leży od lat i czeka.. Z pewnością będę zaglądać i podziwiać Twoje postępy w wyszywaniu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń