poniedziałek, 7 sierpnia 2017

World Travel Book Shelf - odsłona 1

Dziś ostatnio zapowiadana pierwsza odsłona nowego ogromnego projektu, a jest to haft który marzył mi się już od dobrych kilku lat, a mianowicie HAED - World Travel Book Shelf.

Pomyślicie, pewnie że chyba zwariowałam, bo jeden kolos rozgrzebany, a ja zabieram się za kolejny... ale ja dosłownie zachorowałam na niego! Od dawna po trochu kompletowałam materiały do jego wyszycia, bo wiedziałam, że prędzej czy później rozgości się na moim krośnie :) Jedyne co mnie powstrzymywało przed tym żeby go zacząć to moje choinkowe miśki (obiecałam sobie ze nie zacznę żadnego nowego kolosa dopóki ich nie skończę)...

i...

Nie wytrzymałam :D

No spójrzcie same, czy da się oprzeć tej ferii barw i detali??


Ja skapitulowałam, bo ręce aż świerzbiły żeby postawić pierwsze krzyżyki :D

Zaczęłam haftować dokładnie 21 lipca.

To na początek troszkę danych technicznych:

- wzór: Aimee Stewart - World Travel Book Shelf
- rozmiar: 750 x 542 krzyżyki
- liczba kolorów: 89
- liczba stron wzoru: 60
- tkanina: lugana 25ct

A tutaj moje pierwsze postępy:

A tak było 31 lipca - 1 strona już prawie na ukończeniu (niestety zdjęcia z poprzednich etapów/kolumn gdzieś mi się zapodziały i zostało tylko jedno :( )

3 sierpnia - zaczynamy stronę nr 2:

I stan na dziś:
Za mną już około 1,5 z 60 stron :D czyli około 2,5 % całości.

Ogrom pracy jeszcze przede mną, ale nie zrażam się bo detale w tym wzorze odwzorowane są wyśmienicie (jak to w haedach), efekt już mi się podoba i napędza do dalszego haftowania :)

Trzymajcie kciuki, żebym wytrwała przy tym hafcie jak najdłużej!

***
Dziękuję, że ze mną jesteście i mnie dopingujecie, to daje niesamowitego kopa do dalszego działania! Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Świetny wzór wybrałaś! Ogrom pracy przed Tobą. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza strona poszła szybciutko, życzę Ci żeby kolejne poszły równie szybko i oczywiście będę kibicować :) Piękny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko Ci poszło :) Będę trzymać kciuki :) wzory tej autorki mają niesamowite kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Finished Design Size 750 by 542 H (30 W X 21-5/8 H inches on 25ct fabric) (This Chart Contains 89 Colors) Copyright Heaven and Earth ...
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Tez bym chciala miec wiecej czasu na haftowanie Haedow i podziwiam kazdego kto to robi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko idziesz, powodzenia :) Wzór bardzo kolorowy i na pewno będzie się go przyjemnie wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, porządne przyspieszenie! trzymam kciuki za wytrwałość bo będzie cudo! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale olbrzyma wybrałaś :) z przyjemnością będę śledziła Twoje postępy, powodzenia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nudzić to się przy nim nie będziesz, tyle się na nim dzieje, ale obraz przepiękny:-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wzór życze wytrwałości w dążeniu do ostatniego xxx ;)
    Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam i mocno Ci kibicuję:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle detali,będzie co oglądać. Pokazuj postępy.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow zaczęłaś nowego HAEDa...ja jestem w dużym niedoczasie, w wakacje prawie na nic czasu nie mam bo dzieci w domu 24h są więc jest co robić ;) i nawet nie zauważyłam że taką dużo pracę rozpoczęłaś, bo tylko z doskoku zaglądałam na bloga...super więc będziemy razem haftować nasze kolosy...ale chyba przy Tobie nie mam szans idziesz jak burza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z czasem to zawsze jest kłopot, ja mam rocznego synka - żywe sreberko więc do krosna siadam zazwyczaj wieczorami albo jak mały śpi :) Twój haed zapowiada się wyśmienicie więc będziemy mogły się nawzajem dopingować :)

      Usuń
  14. Wspaniałego HAEDa wybrałaś, ale i zarazem bardzo wymagającego! Sporo udało Ci się już wyszyć. Chętnie będę podglądać dalsze postępy w wyszywaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń