poniedziałek, 10 listopada 2014

Moje pierwsze wyróżnienie :)

Dziś tak troszkę niekrzyżykowo, otóż otrzymałam od Sylwii z bloga Rudamamaijejpasje wyróżnienie:
jak również kilka pytań od Sylwii, na które chętnie odpowiem:) Oto one:

1. Książka czy film?
Może was to rozczaruje ale jednak film :P

2. Spodnie czy spódnica?
 Spodnie.

3. Mulinka DMC czy Ariadna?
 DMC z wiadomych względów (więcej cudownych kolorków)

4. Ulubiona pora roku? 
Lato, bo urodziłam się w lecie, kocham ciepełko i piękne słoneczne dni :)

5. Hobby poza xxx bo to oczywiste:)
Szydełkowanie, uwielbiam robić szydełkowe maskotki dla dzieci :)

6. Miętoszenie kanwy czy tamborek?
Kiedyś miętosiłam kanwę namiętnie, ale odkąd mam kwadratowy tamborek to jednak wybieram tamborek!

7. Haft krzżykowy czy gobelinowy?
Krżyżykowy, bo nie lubię duuuuuużych oczek na kanwie.

8. Ulubiona piosenka lub wykonawca?
Calvin Harris - Summer (jako, że lubię lato to nie mogłam wybrać innej piosenki :D)

9. Kawa rozpuszczalna czy parzona? A może herbata?
Uwielbiam wszelkiego rodzaju herbatki, ale kawką rozpuszczalną też nie pogardzę :)

10. Małe czy duże projekty xxx?
Zdecydowanie duże :) Kolosy to moja miłość :)

11. Zabawy blogowe tak czy nie?
Czemu nie, zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć na temat blogowiczek :)

To chyba wystarczy tych wyznań :P Sylwia, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i zaproszenie do zabawy.
Ja jednak miałabym ogromny kłopot, żeby wytypować 11 blogów, które chciałabym obdarować wyróżnieniem, bo jest tak wiele cudnych miejsc w które zaglądam, że postanowiłam tego nie robić.

Miłego dnia!

3 komentarze: