piątek, 26 lipca 2019

Wakacyjne wspomnienia - mini album :)

Witajcie!

Jak Wam mijają wakacje? Urlopujecie się? Czy może odliczacie dni do upragnionego wypoczynku?

Dla tych wszystkich którzy jeszcze przed urlopem, a także dla tych którzy już są po, ślę odrobinę słońca zamkniętą w wakacyjnych wspomnieniach.

W ramach DT Papierowego Potwora, stworzyłam wakacyjny mini album harmonijkowy w pudełeczku. 














Do jego wykonania posłużyła mi cudowna kolekcja papierów "Wakacje Nad Morzem" oraz arkusz z elementami do wycinania "Stary Bosman". Ich kolorki świetnie oddają morski klimat :)

Album wykonałam na bazie harmonijki. Po złożeniu jest niewielki zaledwie 14 x 14 cm, jednak po rozłożeniu do dyspozycji mamy aż 12 kart na zdjęcia. Każdą kartę ozdobiłam elementami wyciętymi z arkusza oraz morskimi tekturkami. Na okładce umieściłam piękną grafikę przedstawiającą latarnię morską, metalowe zawieszki oraz shaker box, w którym zamknęłam namiastkę plaży :)

Za około miesiąc mam nadzieję zapełnić albumik wspomnieniami z naszych pierwszych nadmorskich wakacji we troje :)

***

Albumik zgłaszam na wyzwania:







18 komentarzy:

  1. Preciosos trabajo con esos motivos marineros , me encanta!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, niesamowicie relaksujący klimat, no i zaskakująca forma - słowem: świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne, perfekcyjne, świetne kolory i w moim ulubionym marynistycznym klimacie :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny album :) Ze zdjęciami musi wyglądać wspaniale, cudowna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka, cudowny letni klimat :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w MiszMaszu Papierowym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać tu duży nakład pracy i perfekcyjne wykonanie. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, będzie wspaniałą pamiątką :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny album, będzie świetną oprawą do wakacyjnych wspomnien, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie DTMagda

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca! Dziękuję a Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :) oraz w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny album kiedyś szukałam czegoś w tym stylu tylko z okazji urodzenia dziecka gdy urodziłam pierwszego a potem drugiego syna ale niestety jakoś nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny album na wakacyjne pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń