niedziela, 16 czerwca 2019

Podziękowanie dla nauczyciela :)

Witacie!

Upał za oknem, co oznacza, że wielkimi krokami zbliżają się wakacje :) Ale zanim wakacje, to jeszcze czeka zakończenie roku szkolnego.
Na tę właśnie okazję powstał duży exploding box jako podziękowanie dla wychowawczyni uroczych dzieciaczków z klasy 0 :)

Wykonałam go z najnowszej kolekcji od Laserowe Love - Coral Romance, na bazie o wymiarach 12x12x12cm. Chciałam, żeby box był większy niż te standardowe 10x10x10cm więc postanowiłam bazę wykonać sama. Wyszła całkiem dobrze jak na pierwszy raz :)

Pudełeczko z zewnątrz dostało kokardę oraz tag autorstwa Judyty ze Stemplove :)





W środku zgodnie z wytycznymi zamawiającej znalazły się dwie harmonijki, na których umieściłam zdjęcia dzieci, a na pozostałych dwóch ściankach znalazły się życzenia, zdjęcie grupowe oraz cytat :)

Całość dopełniła tekturka 3D przedstawiająca tablicę szkolną, z napisem "Dla naszej Pani", ozdobiona papierowymi kwiatami.








Mam nadzieję, że obdarowanej taki prezent od uczniów przypadnie do gustu :)

Mój box zgłaszam na wyzwanie:

na blogu AltairArt - "Dla nauczyciela"






9 komentarzy:

  1. Szkoda, że rodzice moich uczniów nie mają takich pomysłów! Prezent na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, na pewno wywoła zachwyt:) Takiej formy jeszcze nie robiłam, muszę wreszcie spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i oczywiście piękna pamiątka,

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny prezent wykonałaś. Trzymam kciuki za konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe podziękowanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, wspaniałe podziękowanie. Nauczycielce na pewno bardzo się podobało :) Bardzo dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa pamiątka. Sądzę, że Nauczycielka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń