niedziela, 29 października 2017

Sal kawowy u Rudej Mamy (1)

Witam się w ten deszowy i wietrzny dzień. Czy u was też tak mocno wieje? Tutaj u mnie istny huragan... Mieliśmy wybrać się z mężem na cmentarz, ale zrezygnowaliśmy przez tą okropną pogodę :(
Jednak nie o tym miało być, a o hafciarskich postępach. Zatem melduję, że udało mi się troszkę ponadrabiać zaległości. Pierwsza na tamborek wskoczyła kawusia z SALu u Rudej Mamy :)

Hafcik mega przyjemny, zajął mi około 4 dni:


Jak widać u mnie pojawiła się nieco inna kolorystyka. Obrazek docelowo zawiśnie w mojej kuchni, która jest szaro-fioletowa, więc zdecydowałam się na rameczkę wybrać dwa odcienie fioletu, a nie tak jak to było w rozpisce - brązy.
Dodatkowo, zmieniłam kontury na mniej kanciaste, takie mi się po prostu bardziej podobają :)

Mam nadzieję, że pomimo modyfikacji, Sylwia zaliczy mi wykonanie pierwszego obrazeczka z SALu kawowego :) Lecę podpiąć się pod żabkę, a was ściskam mocno :*

***
Serdecznie dziękuję za każde miłe słowo pod adresem mojej pamiątki ślubnej :) Wasze komentarze dodają skrzydeł ! :) 

12 komentarzy:

  1. U mnie też wiatr mocny ale nie ma tego złego, można coś powyszywać:) Kawusia wygląda bardzo ładnie w tej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza kawka wyszła świetnie. Fajnie wygląda w takiej ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No oczywiście, że zaliczam:) Świetnie dobrałaś fioleciki w ramce:) Modyfikacje bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. My tez zrezygnowalismy, j nas pogoda taka sama, śliczny hafcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też wieje i pada deszcz. Kawusia wygląda super, bardzo podoba mi się cały wzór więc trzymam kciuki i czekam na kolejną kawową odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ta kawka wygląda w innej ramce. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiatr jest okropny, za to kawka super :')

    OdpowiedzUsuń
  8. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ตารางคะแนน

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kawusia:) i pomysłowo z tymi konturami zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice your blog and article. I like this blog thank for sharing.

    หนังชีวประวัติ

    OdpowiedzUsuń