poniedziałek, 9 października 2017

Metryczka dla Alicji :)

Witajcie,

Troszkę mnie tu nie było, ale początek miesiąca zleciał mi błyskawicznie... W październiku u nas same imprezy, za dwa tygodnie wesele brata męża, a wczoraj z kolei byliśmy na chrzcinach, bo mąż został chrzestnym małej Ali :)
Malutka otrzymała od nas pamiątkową metryczkę (nie jako pamiątkę chrztu tylko raczej pamiątkę urodzin :P). Długo zastanawiałam się nad wyborem wzoru i w końcu padło na misia od Vervaco.

Po kilku pierwszych dniach było tyle:


A po następnych kilku tyle:


I na koniec, już oprawiona metryczka:


Jeszcze kilka danych technicznych:
- wzór - Vervaco - Bear in the Clouds
- mulina - DMC 18 kolorów
- tkanina - różowa opalizująca Aida 14ct (choć na zdjęciach słabo widać, pięknie się mieni)
- rameczka zakupiona w KIK 

Wzór haftowało się bardzo przyjemnie, jak zresztą większość wzorów firmy Vervaco. Z tego co mi wiadomo, metryczka się spodobała, a to najważniejsze :)

Buziaki i do następnego spotkania :) :*

13 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo delikatna metryczka..;) Po prostu cudo kochana wyszyłaś.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzór wybrałaś, misiek to sama słodycz:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie dzieci lubią misie, Twój powstał czarujący! Pozdrowionka przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto nie kocha misiów?! No, kto?
    Metryczka bardzo radosna. Przypomina obrazki z pierwszych książeczek dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty :) Zapraszam do mnie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  6. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ตารางคะแนน

    OdpowiedzUsuń