niedziela, 24 września 2017

Belle & Boo - Pieces of Autumn (2)

Witam cieplutko :)

Właśnie udało mi się dokończyć hafcik z Belle i Boo:


- hafcik ma wymiary 21x21 cm
- tkanina: Floba Superfine, kolor: kość słoniowa
- mulina: DMC, 22 kolory

Troszkę zbliżeń:



Haftowało się go wyśmienicie, a pomyśleć, że jeszcze niedawno zarzekałam się, że na lnie haftować nie będę bo nie potrafię. Cała seria z Belle i jej przyjacielem króliczkiem zauroczyła mnie bardzo, więc pewnie za jakiś czas pojawią się kolejne hafciki z tą uroczą parką :)


Tak jak wcześniej zapowiadałam haft powędrował na podusię, a oto efekty mojego bliższego spotkania 3-go stopnia z maszyną do szycia:


Oj, jeszcze muszę się sporo nauczyć, szczególnie w kwestii wszywania krytych zamków, bo sporo się namęczyłam żeby efekt był "jako taki"...

Nic to, dzielnie będę się szkolić, aż nabiorę wprawy, w końcu w domu poduszek nigdy za wiele :D

Jak myślicie, ujdzie jak na pierwszy raz?

 ***

Teraz wracam do przygotowania prezentów - na wymiankę kawową już gotowe, zostało tylko wysłać, a na "podaj dalej", dzielnie działam - Violu cierpliwości, jeszcze chwilka mi zejdzie :D

Buziaki :*



22 komentarze:

  1. Cudny haft! Uwielbiam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna podusia! Fajnie wpasował się hafcik w kolorystykę podusi, wyszło prawdziwie jesiennie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna podusia idealna na powitanie jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie urokliwy hafcik. Co do poduszek to ja właśnie też się zabieram za uszycie jakiejś, ale... no właśnie nie wiem co z tego wyjdzie.
    Twoje podusie są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę pierwszy raz??? Oj chciałabym żeby mi takie cudo powstało jako mój debiut z maszyną :D
    Wyszywania na lnie to sama przyjemność :) Napiszesz jaka jest gęstość tego materiału?
    Uwielbiam wzory Belle & Boo ale większość jest ogromna - dlatego idealnie wyszywać je właśnie na drobnym materiale :)

    A w ogóle to poducha idealna na początek jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To nie jest mój pierwszy raz z maszyną do szycia w ogóle(szyłam jeszcze podkładki, ale pierwszy raz sama zszyłam poduchę i wszyłam zamek (wcześniej jak potrzebowałam uszyć coś z zamkiem to szyła to moja mama :D)
      A gęstość materiału to 35 ct. Myślę, że rozmiar haftu przy tej kanwie nie jest duży :) Ja haftowałam co 2 nitki i wyszło chyba tak jakby to była kanwa 18 ct.

      Usuń
  6. Jak dla mnie pełna "profeska". Świetna podusia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Belle cudna! Do tej podusi pasuje jak ulał :) Całość rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna poducha z uroczym haftem

    OdpowiedzUsuń
  9. super poducha ;) Hafcik przepiękny jak wszystkie z tej serii ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie; ;)
    https://kreatywne-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wzór wybrałaś. Widać na nim życie.
    Co to Twoich umiejętności - perfekcyjnie wykonane i haft i szycie.
    Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny hafcik, a podusia jeszcze piękniejsza. Gdyby maszyna do szycia tak samo mnie lubiła jak igła to i ja bym się pokusiła o takie poduchy ale boję się, że hafcik zniszczę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bella się zawsze zachwycam, a Twoja wyszła cudnie i prześlicznie zagościła na podusi :) Madziu na spokojnie cierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Que bonito cojín, el diseño del bordado quedó precioso, besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała poducha i na kanapie wygląda rewelacyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bomba zestaw poduszek. Wyszło reprezentacyjnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń