czwartek, 25 maja 2017

Kwiatowy rok - maj :)

Nie lada wyzwanie postawiła nam Kasia w tym miesiącu. Bzy to piękne kwiaty, ich zapach nieodłącznie kojarzy się z piękną słoneczną wiosenną pogodą, ale wzorów do haftu z bzami jest jak na lekarstwo.

Naszukałam się sporo, bo założyłam sobie, że wzorek musi być nieduży i niezbyt trudny a zarazem na tyle ładny, żeby chciało się go haftować.

Wybór padł na "Lovely lilacs" z gazetki The World of Cross Stitching. Oczywiście nie wystarczyłoby mi czasu na wyhaftowanie całości schematu, więc postanowiłam "popełnić" fragment:

 Tutaj jeszcze bez backstihchy:
Wyzwanie kwietniowe niestety zawaliłam, ale bratek powstał w maju i na razie czeka sobie grzecznie na publikację :)


15 komentarzy:

  1. Uwielbiam te kwiaty :) Przepiękny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bez.. Cudo.. Pozdrawiam ..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyhaftowałaś bez:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolorki ! uwilbiam Twój blog :) Obowiązkowo dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bez wyszyłaś. :)
    Te prawdziwe niestety już przekwitły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny fragment wybrałaś. Podoba mi się Twój hafcik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny haft! A ja się właśnie męczę z namalowaniem bzu akwarelą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i pachnący Twój hafcik! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bez :) U mnie w ogrodzie bzy kwitną w najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń