poniedziałek, 15 stycznia 2018

SAL Cookie Time (3)

Jest i u mnie, trzeci motyw w SALu Cooki Time. Powstał na początku stycznia i jakoś tak nie mógł się doczekać na fotki, ale w końcu są :)

Filiżanka powstała w mig, poszło mi z nią zdecydowanie szybciej niż z poprzednim motywem.

Jeszcze rzut oka na całość do tej pory wyhaftowanych motywów:
Niecierpliwie czekam na kolejną część :D

***

Kochane, serdeczne uściski za miłe słowa odnośnie mojego haeda i mojego kochanego urwisa :) Sebastianek śle buziaki dla wszystkich blogowych cioć :)

11 komentarzy:

  1. Widzę, ze lubisz kuchenne motywy - wnioskuję na podstawie tych dwóch SAL-ów:) Świetnie to wygląda, aż się chce schrupać te ciasteczka i popić pyszną kawą.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik już się pięknie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci poszło, moja filiżanka też już gotowa, a teraz "Walczę" z kotem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne hafty, będzie piekny obrazek :) Buziaczki dla Sebastianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie prezentują się filiżanki. Ja za swoje zabieram się od jutra jeśli choroba mi pozwoli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już nie mogę doczekać sie kolejnego motywu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda. Czekam na maila z fotkami ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są efekty Twojego haftowania! Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń