czwartek, 22 czerwca 2017

Teddy Bear Tree - odsłona 5 2017

Właśnie udało mi się ukończyć 4 rząd kartek w misiakach, czas więc przewinąć kanwę na krośnie i przy okazji pokazać jak na dzień dzisiejszy prezentuje się całość, a jest tak:


Za mną już 63% całości i dokładnie 24 pełne strony wzoru. Do końca jeszcze sporo zostało, ale nie poddaję się :) Do Bożego Narodzenia nie ma szans żeby zawisnął na ścianie, ale może będzie już dużo bliżej finiszu :)

Ostatnio niewiele siedzę przy krośnie, bo mój szkrab zaczyna chodzić, więc latam za nim zgięta w pół, a kręgosłup cierpi, toteż o siedzeniu przy krośnie wieczorem mowy nie ma :P

Ale za to działam sobie na tamborku, a co działam, to o tym następnym razem.

Pozdrawiam gorąco i słonecznie :)

19 komentarzy:

  1. Śliczny :) fajnie, zostało Ci mniej niż połowa do wyszycia, będziesz miała piękną ozdobę na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz piękniejsze Twoje drzewko z misiami :)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje! Nawet jeśli nie skończysz na te święta, to na następne już na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już robi ogromne wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, bajkowy! Pewnie ogrom pracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wiele za Tobą :) Jest pięknie! Trzymam kciuki za dalsze haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wspaniale ci idzie :) oj plecy bolą przy małym bączku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci idzie, praca wygląda przepięknie, trzymam mocno kciuki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twój zaczarowany obraz!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już jest pięknie :)
    Może to, że już połowa pracy za Tobą, podziała jeszcze bardziej mobilizująco.

    OdpowiedzUsuń
  11. omg, szczęka mi opadła. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już zazdroszczę każdemu, kto będzie miał okazję podziwiać je osobiście:)

    OdpowiedzUsuń