sobota, 28 listopada 2015

Panie, Panowie zapraszam na Candy Urodzinowo-Noworoczne :)

We wcześniejszym poście obiecałam Candy, więc słowa muszę dotrzymać. Oj troszkę czasu mi zajęło ogarnięcie się i wstawienie posta, bo Candy miało być w pierwszym zamiarze Candy rocznicowym - mój blog w połowie września obchodził swoje pierwsze urodziny :) Zleciało jak z bicza strzelił :) Niestety wesele, przeprowadzka do męża i praca skurczyły mój czas do minimum i tak ogłaszam Candy Urodzinowo-Noworoczne :)



Zasady jak zwykle:
1). Komentarz pod postem zgłaszający chęć udziału w Candy.
2). Umieszczenie banerka na pasku bocznym.
3). Jeśli macie ochotę, możecie stać się obserwatorem mojego bloga - będzie mi bardzo miło aczkolwiek nie jest to warunek konieczny :)
4). Zgłaszać można się do 31 grudnia br.
4). Losowanie zwycięzcy/zwyciężczyni 2 stycznia :)

Do wygrania:
 - zestaw do haftu Heritage Crafts - Serenade in Pink
 - komplecik igieł
 - metalizowane mulinki
 - niespodzianka wykonana własnoręcznie przeze mnie :)

Życzę udanej zabawy i trzymam kciuki za wszystkich :)

***

A jeszcze dziś wpis bardziej xxx, bo powoli robię mojego kolosa i zamierzam was na śmierć nim zanudzić :P

39 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :) Banerek na blogu http://haftowanyzakatek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się również, banerek już na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przylaczam sie do zabawy :) Pozdrawiam. Banerek zamieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z mila checia przylaczam sie :)
    http://damar5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny komplet ,bawie sie tez :)
    http://cornelka2.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż to za cuda chcesz ofiarować jednej/jednemu z nas. Oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszki są urocze:) Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy i grzecznie staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką chęcią dopiszę się do twojego Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością się dopisuję:) banerek na iglaikawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja przyłączam się do gratulacji, i grzecznie staje w kolejce, a banerek juz u mnie na stronie www.pasjevioli.pl Pozdrowionka Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję urodzinek i życzę kolejnych lat blogowania. Przyłączam się do zabawy. igamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. miało byc iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również przyłączam się do zabawy:)
    Gratuluję rocznicy! Pozdrawiam serdecznie :)
    tworczyswiatagniesi125.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat blogowania :)
    Staję grzecznie w kolejce po słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję 1 roczku i życzę wielu kolejnych.
    Skusiły mnie prezenty, przed laty marzyła mi się cała seria z ptaszkami. Do tej pory nie udało mi się wyhaftować ani jednego. Sikoreczki w makach są cudne. Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją ustawiam się w kolejce.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i życzę Wesołych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy!
    Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek już u mnie, pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do zabawy. Banerek już zawieszam.
    Pozdrawiam i życzę zdrowych i radosnych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam swój udział:) Życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam swój udział:) Życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chętnie się dopiszę... Acha: nie meiszkam w POlsce

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział :)
    Banerek na moim blogu-http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się :)
    banerek na http://kanwuje.blogspot.com/
    chętnie bym zaobserwowała Twój blog jednak nie widzę nigdzie odnośnika do obserwacji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałam odnośnik więc serdecznie zapraszam do obserwowania, będzie mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  30. Z miłą chęcią i ja dołączę po takie śliczności:)
    Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się z miłą chęcią :)
    Banerek na blogu :)
    I życzę Ciepłych Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zglaszam sie do udzialu :) Banerek juz wisi na blogu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do Candy :) Chętnie będę obserwować blog :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja nieśmialo się zgłaszam
    http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do Candy :) Prawie w ostatniej chwili. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń