poniedziałek, 9 marca 2015

Vervaco - My Favourite Teddy (2)...

Taki właśnie tytuł nosi metryczka którą obecnie haftuję. Zagadkę rozwiązała Hania  i to do niej powędruje drobny upominek :) Postaram się go wysłać do 2 tygodni (wszak trzeba go najpierw stworzyć :D)
Docelowo metryczka będzie wyglądać tak: (zdjęcie wygrzebane z czeluści internetu)
Jako, że ma to być prezent na chrzest dla dziewczynki, oczywiście haftuję wersję różową :)
W weekend udało mi się wydłubać tyle:

Muszę przyznać, że mój wzrok przyzwyczajony do drobnicy oczek w HEDAch musiał troszkę przywyknąć do większych oczek (na początku wydawały mi się gigantyczne), ale po kilku krzyżykach było już wporządku :) Z braku wszystkich kolorów nici zostałam zmuszona do zostawiania pustych miejsc (a bardzo tego nie lubię) ale dziś nareszcie przyszła do mnie paczuszka z mulinkami, oto one:
Część z nich pójdzie na metryczkę, część uzupełni kończące się zapasy do moich dwóch kolosów, a reszta dołączy do mojego wzornika DMC (brakuje mi w nim jeszcze około 50 kolorów, więc już nie tak dużo).

Zapał mam teraz podwójny więc dziś cały wieczór będę dzielnie stawiać xxx :)

Dziękuję wszystkim osóbkom, które zechciały się ze mną pobawić w zgaduj zgadula, gdybym tylko mogła obdarowałabym was wszystkie :)

Mam nadzieję, że nie macie mi za złe i będziecie do mnie zaglądać :)

Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Śliczna:) Jeszcze nie widziałam tego wzorku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, w zyciu nie widzialam tej metryczki. Ale misie wszelkie lubie, wiec calkiem fajna. Choc... na pewno zrezygnowalabym z rozu (blee:P), zastapilabym go czerwonym albo zoltym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się cieszę :D
    Metryczka będzie przepiękna :)

    Daj znać których kolorów brakuje Ci do wzornika - może będę mogła pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jest ta metryczka :-) Hani gratuluje rozwiązania zagadki :-)

    OdpowiedzUsuń